Enterprise

Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise

enterprise.jpg

Az Alcatel-Lucent alközpont rendszere alkalmas az egy v. több telephellyel rendelkező, alközponti szempontból szigetüzemű nagyvállalatok igényeinek kielégítésére. Sőt: a nagy területen elterülő nagyvállalatok v. intézmények, vagy akár az egymástól távoli egységekből álló szervezetek is költséghatékonyan tudják kihasználni az OmniPCX Enterprise összekapcsolt (hálózatos) kommunikációs szolgáltatásait.

Mivel a rendszer kapacitástól és földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül egyetlen menedzsment-terminálról felügyelhető és üzemeltethető, egyszerűen lehet összeállítani az összes lényeges hívásforgalmi (tarifa) információt, melynek segítségével az üzemeltetési költségek alacsonyabban tarthatók. Sőt, az OmniPCX Enterprise egyszerre rendelkezik natív VoIP és hagyományos telefonrendszer képességekkel, így a felhasználók maguk dönthetik el, hogy milyen rendszert alakítanak ki: hagyományos, vagy tisztán VoIP-alapú, esetleg ezek tetszőleges arányú hibrid változatát.

Az OmniPCX Enterprise kommunikációs rendszer az Alcatel-Lucent több évtizedes fejlesztési és gyártási tapasztalatának gyümölcse - e sokéves tapasztalat biztosítja, hogy felhasználóinknak a stabil szolgáltatások széles skálájával felvértezett rendszert kínáljunk. E termék tartalmazza mindazon funkciókat, melyek napjainkban jogosan elvárhatók egy ilyen nagyságú összetett rendszertől. Az OmniPCX Enterprise szolgáltatásai közül az alábbi, legfontosabb funkciókat tartjuk érdemesnek kiemelni:

  • Integrált Üzenetkezelés (hangposta, e-mail, fax) támogatása
  • VoIP
  • VoFR
  • VoATM
  • Multimédia Contact Center
  • IVR
  • Üzleti CTI Alkalmazások
  • CRM interfész
  • Adatbázis- és Adattárház-interfész
  • Hotel funkcionalitás
  • Home Woker funkcionalitás