Office

Alcatel-Lucent OmniPCX Office

office.jpg

Az Alcatel-Lucent OmniPCX Office egy rendszerben kezeli a hang- adat- és az internet áramlást a kis és közepes létszámú vállalatoknál.

Az OmniPCX Office telefonalközpontot kifejezetten a kis és közepes méretű vállalatok számára fejlesztette ki az Alcatel-Lucent. A rendszer a "hagyományos" telefon alközponti funkciókon túl (mint pl. hangposta), biztosítani tudja a vállalatok számára napjainkban egyre fontosabbnak számító új szolgáltatásokat is

(pl. CTI, VoIP, Call Center). Ezen túl a teljes adathálózati (Gigabit LAN switch, DHCP szerver) ellátást, valamint az Internettel kapcsolatos feladatok (betárcsázás, ADSL, bérelt vonali Internet elérés, tűzfal, NAT, DNS szerver, Proxy-Cache szerver, mail-relay szerver, VPN, RAS stb.) ellátására is képes. A rendszer egy integrált hang-adat kommunikációs egység mely, minden lényeges szolgáltatást biztosít, ennek köszönhetően rendkívül egyszerű a használata, a telepítése és a karbantartása. Ezért költséghatékony az alkalmazása. A rendszer előre megadott beállításokkal és fokozott megbízhatósággal jellemezhető. Modulárisan és rugalmasan bővíthető. A szállított megoldás teljes mértékben az egyéni igényeknek megfelelően alakítható ki.